Skautfold: Usurper voor Mac

(0)
  • Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Een spannend vervolg op de Lovecraft-geïnspireerde serie

Ontwikkeld door Steve Gal, Skautfold: Usurper is het tweede spel van de Skautfold franchise en is de opvolger van Skautfold: Shrouded in Sanity. Deze premium actie metroidvania-titel stelt je in staat om Saragat te besturen, een blondharige ridder uit het Engelstalige Rijk van Brittanië. Hij werd tot leven gebracht door de leider van Veimar, Waltham.

Echter, Skautfold: Usurper is als vervolg geen op zichzelf staande titel, dus het wordt sterk aanbevolen dat gamers het eerste spel spelen om zich onder te dompelen in de Lovecraftiaanse wereld en lore van de serie. De titel is ook uitdagend, waarbij strategisch denken en precisie bij het aanvallen vereist zijn.

Gebruik elk wapen en experimenteer met builds

Gesitueerd in Londen in 1898, draait het plot van Skautfold: Usurper's plot om de aanwezigheid van de Citadel - de bron van alle Eldritch monsterlijkheid in de stad. Keizerin Eleanor stuurt vervolgens haar vier ridders eropuit om een einde te maken aan de gruwelen ervan. Het gevecht maakt gebruik van het Guard systeem, vergelijkbaar met een onoverwinnelijk schild. Wanneer Saragat - ook bekend als de Vierde Ridder - geraakt wordt, verliest hij Guard Punten.

Zodra de Guard Punten op zijn, zal Saragat gezondheidsschade oplopen. De enige manier om Guard Punten te herstellen is door tijdige ontwijkingen uit te voeren, wat je niet alleen beloont met een extra verdedigingslaag, maar je ook helpt om zelfs de dodelijkste vijanden te overwinnen. Hij kan ook een reflecterend schild gebruiken. Dit stelt Saragat in staat om inkomende projectielen te reflecteren, zodat zijn vijanden hun eigen medicijn krijgen.

De game biedt een overvloed aan wapens voor de protagonist om te hanteren, van katanas tot zeisen tot bijlen. Je kunt Saragat ook vuurwapens hanteren of magische spreuken gebruiken. Hoewel het een statistiekenverdelingssysteem heeft zoals andere RPG's, beperkt deze titel je niet tot een bepaalde build. Met de mogelijkheid om statistieken opnieuw toe te wijzen, worden spelers aangemoedigd om te experimenteren met verschillende builds - wat de game fris en boeiend houdt.

De moeite waard om te bekijken

Elke gamer die geïnteresseerd is in Lovecraftiaanse horror of een fan is van de Skautfold-serie, zou Skautfold: Usurper moeten proberen. Ondanks dat het een Guard-systeem heeft, is de gameplay nog steeds uitdagend omdat het spelers dwingt om snel te denken en hun aanvallen goed te timen. Bovendien kun je elk wapen gebruiken en experimenteren met verschillende personageopbouwen. Houd er echter rekening mee dat dit geen op zichzelf staande actiegame is.

VOOR

• Lovecraftiaans-geïnspireerd
  • Heeft een <b>Guard</b> systeem.
  • Tons of weapons - <span class="translation" data-lang="nl">Tonnen wapens</span>
  • Moedigt het bouwen van experimenten aan

TEGEN

• Te uitdagend
  • Niet een op zichzelf staand spel

Ook beschikbaar voor andere besturingssystemen

Programma is beschikbaar in andere talen

Skautfold: Usurper voor Mac

• Betaling

• In Nederlands
  • V varies-with-devices

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Skautfold: Usurper

Heeft u geprobeerd Skautfold: Usurper? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.